نماد آخرین خبر

معرفی فیلم «اولین طالع نحس»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معرفی فیلم «اولین طالع نحس»

آخرین خبر/ امکان ندارد اهل فیلم‌های ترسناک باشید و نام مجموعه آثار طالح نحس، به گوش شما نخورده باشد. نخستین فیلم از این مجموعه آثار در ۱۹۷۶ روانه سالن‌های سینما شد و توانست به‌سرعت جای خود را به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ پیدا کند. فیلم اولین طالع نحس (The First Omen)، دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک طالع نحس، محصول ۱۹۷۶، به حساب می‌آید و داستان را ۵۰ سال پس از وقایع آن فیلم روایت می‌کند. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، پس از اکران توانست جای خود را در دل هواداران آثار ترسناک، پیدا کند. این فیلم در کنار صحنه‌هایی دلهره‌آور و ترسناک، داستانی جذاب دارد که مخاطب را تا آخرین لحظه به تماشای فیلم وادار می‌کند. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های ترسناک، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم اولین طالع نحس را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان این فیلم بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم اولین طالح نحس را بررسی می‌کنیم.

 
ماجرای فیلم اولین طالع نحس از چه قرار است؟
اتفاق‌های فیلم اولین طالع نحس چیزی حدود ۵۰ سال پس از رویدادهای اولین فیلم از این مجموعه را روایت می‌کند. در فیلم اولین طالع نحس، دیمین ثورن، یکی از مشهورترین شخصیت‌های شیطانی تاریخ سینما، بزرگ شده و به نام دیوید ماسون شناخته می‌شود. وی زندگی عادی و آرامی را به عنوان یک دیپلمات آمریکایی در لندن سپری می‌کند. اما با نزدیک شدن به سی‌سالگی، دیوید دچار کابوس‌های وحشتناکی می‌شود و به‌تدریج در می‌یابد که هویت واقعی او چیست. در همین حال، گروهی از شیطان‌پرستان که منتظر ظهور دوباره دجال هستند، به دنبال دیوید می‌گردند تا او را به عنوان رهبر خود انتخاب کنند. دیوید که در میان دوراهی خیر و شر قرار گرفته، باید با گذشته خود روبه‌رو شود و از قدرتی که در وجودش نهفته است برای مقابله با شیطان استفاده کند. فیلم اولین طالع نحس، اثری هیجان‌انگیز و ترسناک است که به خوبی حال و هوای نسخه اول این مجموعه فیلم‌ها را حفظ کرده است. کارگردان این اثر، با ظرافت به سراغ المان‌های ژانر وحشت رفته و فضایی وهم‌آلود و پر از تعلیق را خلق می‌کند. از طرف دیگر انصافاً باید گفت جرارد باتلر در نقش دیمین ثورن، بازی درخشانی ارائه می‌دهد و به خوبی دودستگی و تردیدهای این شخصیت را به تصویر می‌کشد. منتقدانی که این اثر را دیده‌‌اند، جلوه‌های ویژه‌ فیلم را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن می‌دانند. این جلوه‌های ویژه‌ در سکانس‌های مربوط به کارهای شیطانی دیمین، بسیار چشمگیر و مخاطب‌پسند هستند.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم اولین طالع نحس
نل تایگر فری، هنرپیشه‌ای که تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های درخشانی از وی دیده‌ایم، هنرنمایی چشمگیری در فیلم اولین طالع نحس انجام داده است. توفیک برهوم، سونیا براگا، رایف اینسون و بیل نای،‌ دیگر هنرپیشه‌های فیلم اولین طالع نحس به‌حساب می‌‌آیند.

در مجموع باید گفت اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک هستید، فیلم اولین طالع نحس را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. اگر هم تاکنون دیگر قسمت‌های مجموعه فیلم‌های طالع نحس را دیده‌اید، اکران نسخه جدیدی از این فیلم‌ها را به فال نیک بگیرید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره