نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بازگشت «میان ستاره‌ای» به سینما

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازگشت «میان ستاره‌ای» به سینما
ایسنا/ فیلم «میان ستاره‌ای» کریستوفر نولان به مناسبت دهمین سالگرد ساخت با کمی تاخیر دوباره به سینماها بازمی‌گردد.

 این فیلم محصول کمپانی پارامونت پیکچرز قرار بود در ۲۷ سپتامبر بار دیگر اکران شود، اما تقریبا با دو ماه تاخیر و از ۶ دسامبر به نمایش در خواهد آمد. 

 «میان ستاره‌ای» (Interstellar) ساخته معروف کریستوفر نولان در نسخه‌های ۷۰ میلی‌متری Imax و همچنین دیجیتال نمایش داده می‌شود. به گفته افراد آگاه، تاریخ اکران در سینما برای هماهنگی با نمایش مجدد این فیلم در سامانه‌های نمایش آنلاین تغییر داده شد. کمپانی برادران وارنر که یکی از تهیه کنندگان این فیلم است، در حال همکاری با پارامونت برای نمایش مجدد این فیلم است.

 «میان ستاره‌ای» در ۵ نوامبر ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و فروش چشمگیر ۷۳۱ میلیون دلار در گیشه جهانی داشت. متیو مک‌کانهی، آن هاتاوی، جسیکا چستین و مت دیمون در این فیلم بازی می‌کنند که در آینده‌ای ضدآرمانشهری اتفاق می‌افتد که در آن گروهی از فضانوردان باید به دوردست‌های فضا سفر کنند تا سیاره‌ای جدید برای استعمار بشر پیدا کنند. این فیلم نامزد پنج جایزه اسکار و برنده بهترین جلوه های بصری شد.

به گزارش ورایتی، «میان‌ستاره‌ای» به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. بسیاری از نقدها، فیلم را به دلیل جلوه‌های بصری برجسته، رویکرد علمی دقیق، و داستان احساسی آن تحسین کردند. با این حال، برخی نیز به پیچیدگی‌های داستان و زمان طولانی فیلم اشاره کرده و آن را برای برخی از تماشاگران چالش‌برانگیز دانستند.فیلم میان‌ستاره‌ای به عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فیلم‌های علمی-تخیلی دهه اخیر شناخته می‌شود و در میان طرفداران نولان و سینمای علمی-تخیلی جایگاه ویژه‌ای دارد.

نولان مدتهاست که از طرفداران فیلم و همچنین فناوری ایمکس بوده است. او برای «اوپنهایمر» که پرفروش فیلم خود درباره ساخت بمب اتمی است از تماشاگران خواست تا فیلم را در سینماهای imax تماشا کنند،

کریستوفر نولان، سازنده سه گانه «شوالیه تاریکی»، «آغاز»  و «تنت» یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کارگردانان معاصر در سینمای جهان است. او در ۳۰ جولای ۱۹۷۰ در لندن، انگلستان متولد شد و به دلیل سبک خاص و پیچیده‌ی روایت‌هایش شناخته می‌شود. 

نولان امسال نخستین اسکار کارنامه خود را برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم «اپنهایمر» به خانه برد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar