نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

یوسف تیموری دوباره ازدواج کرده است؟

منبع
نمناک
بروزرسانی
یوسف تیموری دوباره ازدواج کرده است؟

نمناک/ یوسف تیموری که چندی پیش از همسر اول خود جدا شده بود، اخیراً در کنار فردی جدید مشاهده شده و این امر گمانه‌زنی‌هایی در مورد ازدواج مجدد وی را در پی داشته است.
خانمی که در عکسهای یوسف تیموری است، همسر دوم اوست؟

یوسف تیموری بازیگر سینما که این روزها بوسه او بر دستان جمشید هاشم پور در بیمارستان سوژه رسانه ها شده است، در استوری های خود تصویر دونفره با یک خانم را منتشر کرده است که به گفته کاربران و برخی رسانه ها همسر دوم یوسف تیموری است اما آقای بازیگر تا کنون واکنشی به این اخبار نشان نداده و خبر ازدواج دومش را تایید یا تکذیب نکرده است.
این روزها که زمزمه ازدواج دوم یوسف تیموری در فضای مجازی شنیده می شود، بازیگر سریال زیر آسمان شهر عکسی از خود و یک خانم را منتشر کرد و گمانه زنی ها درباره ازدواجش را قوت بخشید اما او مستقیما اشاره ای به ازدواجش نکرده و تا کنون عکسی با عنوان همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.
یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با خانمی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. این بازیگر در ابتدا اعلام نمود که آرمین پسر واقعی اوست، اما بعد از جدایی در 14 تیر 1399، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای عنوان نمود که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.
متاسفانه خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری اوایل هفته اسفند ماه 1400 بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت. این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری و بعد از روزهای عید نوروز 1401، رسانه ای شد و اعلام کرده مسئولیت فرزند خوانده اش «آرمین» را برعهده خواهد گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره