نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

منبع
فراديد
بروزرسانی
بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

فرادید/ تنها چند هفته از پایان سریال «گانگستر نازنین من» گذشته است، اما طرفداران سریال‌های کره‌ای در سراسر دنیا واقعا جای خالی این سریال جذاب را احساس می‌کنند. افراد زیادی عاشق رابطۀ خاص و متفاوت سئو جی هوان (اوم ته گو) و گو اون ها (هان سون هوا) شده بودند. این سریال نه تنها یکی از شیرین‌ترین زوج‌ها در دنیای کی‌دراما را به ما هدیه می‌دهد، بلکه با ۱۶ قسمت پر از لحظات کمدی باعث خنده و تفریح زیادی برای مخاطبان می‌شود.

به همین خاطر در اینجا سه سریال کره‌ای که حال و هوایی مشابه با این سریال دارند را معرفی کرده‌ایم؛ و البته برای کسانی که «گانگستر نازنین من» را ندیده‌اند، دربارۀ داستان خود این سریال هم توضیح داده‌ایم. سریال‌های این فهرست را تماشا کنید و لذت ببرید!

۱. دالی و شاهزاده از خود راضی (Dali and Cocky Prince)

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال جین مو-هاک (با بازی کیم مین-جائه) پسر دوم خانواده‌ای است که مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای را اداره می‌کند. او از نظر تحصیلات ضعیف است، اما توانایی فوق‌العاده‌ای در کسب درآمد دارد. در طرف دیگر، کیم دال-لی (با بازی پارک گیو-یانگ) قرار دارد که پژوهشگر هنر و متصدی گالری هنری خانوادگی‌شان است. او می‌تواند به ۷ زبان مختلف صحبت کند و شخصیت خوبی دارد، اما در انجام کارهای خانه مانند آشپزی چندان ماهر نیست.

جین مو-هاک و کیم دال-لی یک بار به طور تصادفی و بدون اطلاع از پیشینه یکدیگر با هم ملاقات می‌کنند و احساسات خوبی نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند. اما بعد از مدتی آن‌ها دوباره در حالی با هم ملاقات می‌کنند که گالری هنری خانوادۀ دال‌لی در حال ورشکستگی است و از قضا یکی از طلبکاران آن‌ها خانوادۀ مو-هاک است. این ملاقات دوباره به رابطه‌ای پیچیده و جذاب بین آن‌ها منجر می‌شود.

2. لویی پادشاه خرید (Shopping King Louie)

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

داستان این سریال درباره جوانی به اسم لوئی (با بازی سئو این گوک) است؛ یک وارث ثروتمند که تنها هدفش در زندگی پرتجملی که دارد، گذراندن روزهای خود با خرید محصولات منحصر به فرد آنلاین است. او توانایی بسیار خاصی در تشخیص کیفیت و منحصر به فرد بودن محصولات دارد. اما یک روز او حافظه‌اش را در اثر یک حادثۀ مرموز از دست می‌دهد؛ در همین حال او با بوک‌شیل (با بازی نام جی‌هیون) آشنا می‌شود؛ زنی ساده و پرانرژی از روستا که در ابتدا از عادت‌های ولخرجی لوئی شگفت‌زده می‌شود و تصمیم می‌گیرد به او یاد بدهد فقط ملزومات اساسی‌اش را خرید کند؛ اما در این مسیر خود بوک‌شیل نیز می‌آموزد که نیازهای اساسی برای همه یکسان نیستند، زیرا آنها به ارزش‌ها و باورهای شخصی هر فرد بستگی دارند. این سریال یکی از مفرح‌ترین سریال‌های کره‌ای در سال‌های اخیر با موقعیت‌های جالب و طنزآمیز است.

3. گاوس الکترونیک (Gaus Electronics)

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

این داستان به زندگی کاری و عاشقانه کارکنان جوان بخش بازاریابی در شرکت گائوس الکترونیکس می‌پردازد و باز هم مثل دو سریال قبلی دربارۀ برخورد شخصیت‌های متضاد با هم و جذب شدن آن‌ها به سمت یکدیگر است. لی سانگ-سیک (با بازی کواک دونگ-یئون) شخصیتی روشن و شاد دارد، اما نسبت به حال و هوای دیگران بی‌توجه است و اغلب ناخواسته در دفتر مشکل ایجاد می‌کند. چا نا-رائه (با بازی کو سونگ-هی) معاون مدیر است و خلق و خوی تندی دارد. بائک ما-تان (به هیون-سونگ) پسر خانواده‌ای است که یک شرکت بزرگ را اداره می‌کنند اما چندان پرحرف نیست. گون گانگ-می (کانگ مین-آه) نیز به عنوان زیباترین کارمند زن شرکت شناخته می‌شود، اما بعضی اوقات به فردی کاملا متفاوت تبدیل می‌شود.

4. گانگستر نازنین من (My Sweet Mobster)

بهترین سریال‌های کمدی-رمانتیک کره‌ای دربارۀ عشق بین شخصیت‌های متضاد

سئو جی-هوان (با بازی اوم ته-گو) یک گانگستر سابق است اما این زندگی را کنار گذاشته و اکنون مدیرعامل یک شرکت است. او تلاش می‌کند باندهای خلافکار را منحل کند و اعضای باندهایی را که از زندان آزاد شده‌اند، استخدام می‌کند تا به آنها کمک کند زندگی بهتری داشته باشند.

از طرف دیگر گو اون-ها (با بازی هان سون-هوا) یک کانال یوتیوب مخصوص کودکان را اداره می‌کند. او می‌خواهد بر اساس خاطرات دوران کودکی‌اش از پسری در محله‌شان که با او بازی می‌کرد، عشق و شادی را به مخاطبانش منتقل کند. یک روز در اثر یک حادثۀ کوچک مسیر این دونفر به هم برخورد می‌کند و پیچش‌های دراماتیک جذابی را به دنبال می‌آورد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره