نماد آخرین خبر

مستند «ارث مادری» در زنجان رونمایی شد

منبع
مهر
بروزرسانی
مستند «ارث مادری» در زنجان رونمایی شد

مهر/مستند «ارث مادری» به کارگردانی محسن آقایی و با موضوع مسکن و شهرسازی رونمایی شد.

 روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در شهرستان زنجان از مستند «ارث مادری» با موضوع مسکن و شهرسازی و چالش‌های واگذاری زمین به مردم در پروژه مسکن ملی، رونمایی شد.

این مستند که از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم است به روایت مشکلات حوزه مسکن پرداخته است و تهیه کنندگی و کارگردانی آن را محسن آقایی که پیش از این مستند «ایکسونامی» را تولید کرده بود، بر عهده داشته است.

در این مراسم محسن آقایی درباره چرایی و چگونگی ساخت این مستند گفت: تولید و انتشار این مستند بیش از ۸ ماه زمان را سپری کرده است و هدف از آن ارائه الگویی جدید برای مسکن و شهرسازی بوده است. چالش های این حوزه در سال های قبل در مدل های مسکن مهر و مسکن ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در ادامه مراسم مخاطبین این مستند که بیشتر از افرادی بودند که در پروژه مسکن ملی زنجان سرمایه‌گذاری کرده بودند و در این حوزه دچار خسارت های مالی شده بودند به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و از ساخت این مستند استقبال کردند.

در انتهای این مراسم نیز حاضرین ابراز امیدواری کردند که با انتشار این مستند در آستانه انتخاب وزیر جدید راه و شهرسازی در دولت چهاردهم، اتفاق مثبتی در حوزه مسکن و تامین سرپناه برای مردم رخ دهد.

علاقمندان برای تماشای این مستند می توانند به کانال آپارات مرکز مستند سفیرفیلم به آدرس apparat.com/safirfilm مراجعه و این مستند را به صورت رایگان تماشا کنند.

سید مهدی دزفولی معاون جریان سازی مرکز مستند سفیرفیلم با بیان اینکه هدف از انتشار این مستند در این بازه زمانی، ارائه مشکلات قبلی به وزیر جدید راه و شهرسازی است از ارائه الگوی برای بهبود شرایط در ایده این مستند خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد تا این مستند بتواند مورد توجه مخاطبان و علاقمند و به خصوص کارشناسان قرار بگیرد و تحولی مثبت برای کشور رقم بزند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره