نماد آخرین خبر

«آوای ابرها» راهی روسیه شد

منبع
مهر
بروزرسانی
«آوای ابرها» راهی روسیه شد
مهر/ انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» راهی جشنواره فیلم روسیه شد و همچنین مستند «شوهر ایران خانم» به جشنواره بین‌المللی مستند در کره جنوبی راه پیدا کرد.

 انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی، محصول مرکز فیلم جوان سوره، پس از ۲ حضور بین‌المللی در ایتالیا و کلمبیا، به پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «"kinofestival" Light of the world» روسیه راه پیدا کرد.

این جشنواره ۱۲ تا ۱۶ سپتامبر برابر با ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه در شهر ریبینسک کشور روسیه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری جشنواره «"kinofestival" Light of the world» ترویج تربیت معنوی و اخلاقی، میهنی، هنری و زیبایی شناختی جوانان مدرن است. از اهداف و وظایف دیگر آن نیز می‌توان به ایجاد محیطی برای ارتباط خلاقانه بین استودیوهای فیلم کودک و نوجوان، علاقه‌مندان به فیلم‌های جوان و بزرگسالانی که برای کودکان فیلم می‌سازند، اشاره کرد.

این جشنواره با حمایت مدیریت منطقه یاروسلاول، کلیسای ارتدکس روسیه، صندوق کمک‌های مالی ریاست جمهوری و ساختارهای دولتی، تجاری و عمومی برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه، برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

همچنین فیلم مستند کوتاه «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی که به‌صورت مستقل توسط شرکت هفت چشمه به مدیریت میلاد خسروی بالدی تهیه و ساخته شده است، در ادامه حضور جهانی خود به بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی مستند EBS در کشور کره جنوبی راه یافت.

جشنواره بین‌المللی EBS International Documentary Festival با هدف تبلیغ بهترین مستندهای جهان به دنبال ایجاد فرصتی برای مستندسازان برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود و همچنین تشویق مستندسازان جوان در سراسر جهان به تولید فیلم‌های جدید است.

بیست و یکمین دوره EBS از ۱۹ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۲۰۲۴) در کره جنوبی برگزار می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره