نماد آخرین خبر

برنامه‌های ویژه رادیو جوان در اربعین حسینی

منبع
صبا
بروزرسانی
برنامه‌های ویژه رادیو جوان در اربعین حسینی

صبا/ در آستانه اربعین حسینی، شبکه رادیویی جوان با ارائه برنامه‌های متنوع و ویژه، فضایی معنوی و پر از عشق و ارادت را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. این برنامه‌ها با هدف بزرگداشت یاد شهدای کربلا و تجلیل از مقام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، شامل گفتگو با زائرین، بررسی حال و هوای جاماندگان و اطلاع‌رسانی به عاشقان سفر زیارتی اربعین می‌باشد.

ویژه برنامه زنده «به عشق حسین (ع) » به صورت محیطی از مسیر نجف تا کربلا و از موکب‌های بین راه و بین الحرمین، ضمن رساندن فضای معنوی زائرین در مسیر پیاده‌روی و گفتگو با آن‌ها و نیز همقدم با مردمی که از سراسر جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده اند، از هدف و حال و هوایشان در این مسیر به مخاطبین شبکه جوان گزارش می دهد. به تهیه کنندگی عباس پیری و به گویندگی مجید عسگری و ابوالفضل اینانلو در ساعات ۵ صبح، ۱۶، و ۲۱ ویژه اربعین حسینی (ع) پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «هیئت حضرت علی اکبر(ع)» به موضوعات مرتبط با جاماندگان اربعین حسینی (ع) می‌پردازد و با گزارشگران رادیو جوان در طول مسیر، حال و هوای جاماندگان اربعین را منعکس می‌کند و پیامک و تلفن های شنوندگان عزیز رادیو جوان پخش خواهد شد. این برنامه بخش های مختلفی دارد. از جمله؛ با مداحان و کارشناسان آستان مقدس به گفتگو خواهد پرداخت. این ویژه برنامه زنده با اجرای جواد تشکری و تهیه‌کنندگی محمد جوادی نژاد، از ساعت ۲۴ الی ۱:۳۰ بامداد پخش خواهد شد.

برنامه «قدم به قدم» به آخرین خبرها و رویدادهای مرتبط با سفر زیارتی اربعین و همچنین اطلاع‌رسانی به شنوندگانی که قصد دارند به این سفر زیارتی بروند، اختصاص دارد. برنامه «قدم به قدم» با تهیه کنندگی و گویندگی اکرم اویسی، در ساعات ۱۰:۵۵، ۱۶:۴۰ و ۲۱:۴۰ از این شبکه پخش می‌شود.

ویژه برنامه «تشنه لبان بنی هاشم» در ساعت ۱:۳۵ بامداد پخش می‌شود.

ویژه برنامه زنده «در مسیر عاشقی» که ویژه جاماندگان اربعین حسینی تدارک دیده شده است، به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی با اجرای حمید عبیری و امین قاسمی فرع با گزارشگری محمد گراوند و با هماهنگی بابک شکری از ساعت ۹ الی ۱۲ پخش می‌شود. این برنامه به بررسی ابعاد مختلف سفر اربعین و دلایل حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) در این راه می‌پردازد.

ویژه برنامه «چهل پرده اشک» در ساعت ۱۲:۳۰ و ویژه برنامه «خانه پدری» نیز به تهیه‌کنندگی سمانه شهبندی در ساعت ۱۴ از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.


ویژه برنامه «سهم من» نیز در ساعت ۱۹:۱۰ به بررسی رسالت و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی و این حماسه بزرگ ملی اختصاص دارد. این برنامه‌ها به‌منظور ایجاد فضایی معنوی و ارتقاء حس همدلی و محبت در دل عاشقان اباعبدالله (ع) طراحی شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره