نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از الناز شاکردوست و فرزاد حسنی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از الناز شاکردوست و فرزاد حسنی؟

خراسان/ الناز شاکردوست در فیلم «گوزن‌های اتوبان» به کارگردانی ابوالفضل صفاری ایفای نقش کرده و در این فیلم با نوید پورفرج، صدف اسپهبدی، سامان صفاری و پیمان قاسمخانی همبازی بوده است. شاکردوست این روزها فیلم «یادگار جنوب» را روی پرده سینما در حال اکران دارد.
محسن کیایی که این روزها با کمدی «هتل» در سینمای آنلاین حضور دارد، به زودی با فیلم «آغوش باز» ساخته بهروز شعیبی نیز به سینما می‌آید. این فیلم از نیمه شهریور اکران خواهد شد. کیایی اکنون فیلم کمدی «به خاطر یک کیف دلار» را آماده نمایش دارد.
فرزاد حسنی به عنوان جدیدترین تجربه خود در زمینه بازیگری، جلوی دوربین «عفیف» اثر محمود معظمی رفته. به گزارش ایسنا، او در این سریال با علیرضا خمسه، ارسلان قاسمی و نسیم ادبی همبازی است. حسنی نوروز 1403 با ویژه‌برنامه تحویل سال به تلویزیون بازگشت.
میلاد میرزایی این روزها مشغول بازی در سریال «تانک‌خورها» ساخته پرویز شیخ‌طادی است. این اثر دفاع مقدسی با بازی آرش مجیدی، سروش جمشیدی، احمد نجفی و ثریا قاسمی به زودی پخش می‌شود. میرزایی آخرین‌بار سال 1401، سریال «شهباز» را روی آنتن داشت.
نفیسه روشن بازی در سریال «رویان» ساخته شکیل مظفری را به پایان رساند. او در این مجموعه نقش یک پزشک را ایفا کرده است. «رویان» به موضوع پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی پژوهشگاه رویان می‌پردازد. داریوش فرهنگ، مریم مومن و ویدا جوان نیز در سریال حضور دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره