نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

سریال جذابی که قربانی زمان پخش خود شد!

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
سریال جذابی که قربانی زمان پخش خود شد!

فیلم نیوز/ مهراب قاسمخانی: «روزی روزگاری مریخ» بد دوره‌ای پخش شد وگرنه ادامه پیدا می‌کرد.
دو سال بعد از شروع انتشار «روزی روزگاری مریخ»، مهراب‌ قاسم‌خانی در صفحه اینستاگرامش پستی درباره این سریال منتشر کرده و از اینکه در زمان نامناسبی پخش شده و فرصت ساخت فصل‌های بعدی آن مهیا نیست ابراز دلتنگی کرده است.
 سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی، تابستان 1401 منتشر شد و به دلیل همزمانی با حوادث سیاسی/ اجتماعی آن سال، آنطور که باید دیده نشد. «روزی روزگاری مریخ»، ایده خلاقانه‌ای داشت و در فضایی باورپذیر پیش می‌رفت. از بازیگران قابل‌قبولی بهره گرفته بود و حرف‌های مهمی هم برای گفتن داشت.
مهراب قاسم‌خانی به عنوان نویسنده ،بازیگر و کارگردان مشترک برخی اپیزودهای «روزی روزگاری مریخ»، در پستی اینستاگرامی خاطرات خوش زمان تولید این سریال را مرور کرده است.
او در این پست نوشته: «نمی‌دونم چرا چند روزه هی یاد روزی‌روزگاری مریخ می‌افتم. این‌که نسبت به بقیه کارهام یه جور دیگه دوسش دارم، دلایل زیادی داره. قطعاً اولین دلیلش علاقه‌ام به این ژانره و این که واقعاً دلم می‌خواست یه روزی یه کار فضایی بنویسم. طرحی هم بود که سال‌ها توی ذهن‌مون بود و چند بار تا نزدیک تولیدش رفته بودیم، ولی هر بار به دلایلی نشده بود و داشت تبدیل به حسرت می‌شد. احتمالاً یه دلیلش هم این بود که بعد از هشت سال ننوشتن، دوباره داشتم کار می‌کردم.»
قاسم‌خانی یکی از دلایل علاقه‌اش به این سریال را همراهی با گروه موفق آن دانسته و نوشته: «حس می‌کنم مهم‌ترین دلیلی که این کار را برایم دوست داشتنی کرد، گروهی بود که داشتم کنارشون کار می‌کردم. گروهی که علاوه بر کیفیت عالی و تعهد کاری، مثل یه خانواده بودن و خیلی خوشحالم که حضور توی این خانواده رو تجربه کردم.»

این نویسنده از اینکه سریال در زمان بدی پخش شده ابراز ناراحتی کرده و نوشته: «مطمئنم اگه این کار توی اون زمان بد پخش نمی‌شد، می‌تونست چندین فصل ادامه پیدا کنه و منم الان اینقدر دلتنگ نبودم. واقعاً حیف شد.»
«روزی روزگاری مریخ» پر از ایده‌های جذاب و خلاقانه بود و طبیعتا اگر تیم تولید بخواهند باز هم امکان تولید فصل‌های بعدی آن وجود خواهد داشت اما طبق نوشته قاسمخانی، بعید است پلتفرم سرمایه‌گذار به تولید ادامه آن فکر کند.
سریال «روزی روزگاری مریخ» که فیلمنامه آن با سرپرستی پیمان قاسمخانی نوشته شده بود به کارگردانی محسن چگینی تولید شد. چگینی 14 اپیزود از این اثر را به شکل مشترک با پیمان قاسمخانی جلوی دوربین برد و تعدادی را هم با همراهی امیر مهدی ژوله و مهراب قاسمخانی کارگردانی کرد و تعدادی از اپیزودها را هم به شکل مستقل ساخت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar