نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

صدای فروپاشی هالیوود در ونیز به گوش رسید!

منبع
صبا
بروزرسانی
صدای فروپاشی هالیوود در ونیز به گوش رسید!

صبا/ هارمونی کورین در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «حمله نوزادی» در ونیز۸۱، در حالی که سیگار برگی به لب و «گاسپار نوئه» را در کنار خود داشت گفت «هالیوود شروع به فروریختن» کرده است: «بسیار به سنت‌ها پایبند مانده‌اند و از سوی دیگر همه بچه‌های خلاق به مسیرهای دیگری جست‌وجو می‌کنند و به راه‌های دیگری می‌روند چون سینما دیگر فرم هنری غالب نیست.»
فیلم «حمله نوزادی» به کارگردانی «هارمونی کورین» نقدهایی به‌شدت منفی در جشنواره ونیز هشتاد و یکم دریافت کرد. این فیلم تریلر تجربی مانند «اگرو دریفت» کورین هم با تشویق طولانی مواجه شد و هم بسیاری از مخاطبین را از سالن بیرون راند.

«حمله نوزادی» یک تریلر تعاملی توصیف شده و حمله مزدورانی با چهره نوزاد به عمارت‌های ثروتمندان را نشان می‌دهد. «ورایتی» گزارش داده است که این فیلم هشت و نیم دقیقه در ونیز تشویق شده اما بسیاری از بینندگان سالن را ترک کرده‌اند.
کورین در کنفرانس مطبوعاتی فیلم در حالی که سیگار برگی به لب و «گاسپار نوئه» را در کنار خود داشت گفت «هالیوود شروع به فروریختن» کرده است: «بسیار به سنت‌ها پایبند مانده‌اند و از سوی دیگر همه بچه‌های خلاق به مسیرهای دیگری جست‌وجو می‌کنند و به راه‌های دیگری می‌روند چون سینما دیگر فرم هنری غالب نیست.»این فیلمساز می‌گوید مخاطبین فقط «لایه اول» این فیلم را درک خواهند کرد: «وقتی منتشرش کردیم می‌توانید روی گوشی‌های موبایل خود آن را ببینید، اما کدهای معینی درون فیلم وجود دارد که شما را به فیلم‌های دیگر می‌برد. بنابراین فیلم، آنچه تماشا می‌کنید، فقط لایه اول است. سه یا چهار زیر-فیلم دیگر وجود دارد.»

کورین در ادامه می‌گوید برای نقش‌های کلیدی از بازیگرانی استفاده کرده که سابقه حمله به منازل را داشته‌اند و مانند «اگرو دریفت» فیلم را بر اساس یک فیلمنامه سنتی نساخته: «برخی از بازیگران در واقع افرادی بودند که سعی کرده بودند از بسیاری از دوستان من سرقت کنند… وقتی بازداشت شدند، آن‌ها را انتخاب کردیم و این یک حس واقعیت افزوده برای فیلم است.»
«حمله نوزادی» پس از اکران در ونیز نقدهای منفی زیادی دریافت کرد. منتقد «والچر» نوشت که این فیلم «حالم را بد کرد» و منتقد «تلگراف» آن را «احمقانه‌ترین فیلم عمر» خود نامید.
فیلم «حمله نوزادی» با ۸ و نیم دقیقه تشویق ایستاده روبرو شد و هم بسیاری از بینندگان را از سالن بیرون راند.

در ونیز، فیلم «نظم» با جود لا و نیکلاس هولت در جشنواره ونیز ۱۰ دقیقه تشویق شد. این فیلم در جدول ستاره‌ها در کنار فیلم «سه دوست» در صدر قرار گرفته است. داستان فیلم در سال ۱۹۸۳ قرار داده شده و مجموعه‌ای از سرقت‌های خشونت‌آمیز بانک، سرقت اتومبیل و عملیات‌های دیگر را در شمال غربی آمریکا روایت می‌کند. «نظم» یک مأمور اف‌بی‌آی تک‌رو با بازی «جود لا» را دنبال می‌کند که ساکن آیداهو است و به این باور می‌رسد که جرم و جنایت‌ها عملی با انگیزه مالی از سوی تبهکاران نیست بلکه پای گروه‌های تروریستی خطرناک داخلی با رهبری کاریزماتیک و رادیکال با بازی «نیکلاس هولت» در میان است که طرح جنگی علیه دولت فدران در ایالات متحده را می‌چیند. «زک بیلین» (King Richard) نویسنده فیلمنامه بر اساس کتاب «برادری خاموش» اثر «کوین فلین» و «گری گرهارت» است.

«آرون تیلور-جانسون» که گزینه بازی در نقش جیمزباند است در ونیز حضور یافت و مورد توجه قرار گرفت.

آدرین برودی و گای پیرس در فتوکال فیلم  «بروتالیست» در جشنواره ونیز حضور یافتند.
بردی کوربت  کارگردان فیلم در نشست خبری ونیز در مورد زمان طولانی و ۳ ساعت و نیمه فیلم گفت: به نظر من گفتگو در مورد زمان اجرا بسیار احمقانه است زیرا مانند انتقاد از یک کتاب به دلیل داشتن ۷۰۰ صفحه است!
گفته می‌شود که بر اساس نظرات کسب شده، سریال «سلب مسئولیت» آلفونسو کوارون با بازی کیت بلانشت، بهترین اثر جشنواره امسال است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره