نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از محمد گلزار، هانیه توسلی و مهدی پاکدل؟

منبع
هفت صبح
بروزرسانی
چه خبر از محمد گلزار، هانیه توسلی و مهدی پاکدل؟

هفت صبح/ واکنش‌ها به خوانندگی محمدرضا گلزار و کامران تفتی ادامه دارد. نام این دو بازیگر و مجری تلویزیون هفته پیش با انتشار آهنگ‌هایی سر زبان‌ها افتاد. تی‌وی بان نظر یک کارشناس موسیقی را جویا شده و نوشته: « کار گلزار در سبک آر اند بی، یک اثر ضعیف است؛ هم از نظر ترانه، هم آهنگ و هم خوانندگی.
چون صدای گلزار هیچ رنگ و طعم خاصی ندارد و اگر هم کلیپ‌‌هایش دیده می‌‌شود به جذابیت بصری او مرتبط است و نه چیزی که بتوان آن را موزیک نامید. آهنگ تفتی، تقلیدی است از یزدانی و فروغی. خواسته یک کار پاپ-راک انجام دهد. صدا تیون شده است. (فالش‌‌گیری با نرم‌افزار) بالاخره کسی که تعلیم خوانندگی نبیند گرفتار فالش‌‌خوانی می‌‌شود و کنترل آن ممکن نیست؛ مگر با تیون. ترانه آهنگ تفتی کمی از آهنگ گلزار بهتر است؛ هرچند اعلا نیست.»
بالاخره مشخص شد هانیه توسلی همچنان نمی‌تواند مقابل دوربین رود. بر‌اساس خبر صفحه سینما، نقش او در سریال «کنکل» را ستاره پسیانی بازی خواهد کرد. همچنین مهدی پاکدل جایگزین امیر آقایی شده است. تهیه‌کننده هم عوض شده و محمد مسعود به جای همایون ایزد‌پناه این سریال را تهیه خواهد کرد.
همچنین فیلمبرداری سریال رامتین لوافی‌پور شروع شده ‌ که محصول پلتفرم استارنت با مدیریت برادران آقاگلیان است. بر‌اساس پیگیری‌های هفت‌صبح، دلیل اصلی جدایی آقایی، به خاطر عدم همراهی حامی مالی سریال است. درباره هانیه توسلی اما به خبری مستند دست نیافتیم و چون گفته‌ها متناقض است، از انتشار آنها معذوریم. چندی پیش وکیل او اعلام کرد هنوز موکلش اجازه بازی در پروژه‌ای را ندارد؛ ولی یک رسانه دست به تکذیب زد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره