نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

آنتونی هاپکینز به «برادران مازراتی» پیوست

منبع
مهر
بروزرسانی
آنتونی هاپکینز به «برادران مازراتی» پیوست
مهر/ «برادران مازراتی» یک فیلم ایتالیایی درباره زندگی خانواده مشهور اتومبیل سازی است که با بازی آنتونی هاپکینز ساخته می شود.

 به نقل از ورایتی، آنتونی هاپکینز برای بازی در فیلم «برادران مازراتی» که یک فیلم زندگینامه‌ای انگلیسی زبان به کارگردانی بابی مورسکو و درباره خانواده سازنده مشهور اتومبیل ایتالیایی و رقیب فراری و لامبورگینی است، ملحق شد.

این بازیگر برنده اسکار در این فیلم در نقش یک سرمایه‌دار ایتالیایی ظاهر می‌شود که برای برادران مازراتی سرمایه‌گذاری می‌کند.

آندرآ یرولینو ایتالیایی تهیه کننده این فیلم پیشتر فیلم زندگینامه‌ای «لامبورگینی: مردی ورای افسانه» را به کارگردانی بابی مورسکو تهیه کرده بود و از تهیه‌کنندگان فیلم «فراری» مایکل مان با بازی آدام درایور و پنه لوپه کروز هم بود.

اطلاعات بیشتر درباره دیگر بازیگران «برادران مازراتی» که فیلمبرداری آن به زودی در بولونیا آغاز خواهد شد، مخفی نگه داشته شده است.

کمپانی مازراتی سال ۱۹۱۴ در گاراژی در شهر بولونیا در مرکز ایتالیا توسط ۳ برادر به نام‌های آلفیری، اتوره و ارنستو تاسیس شد. لوگوی نماد این شرکت کپی علامتی است که در فواره نپتون در بولونیا یافت شده است. از همان ابتدا، این شرکت که اکنون سازنده اتومبیل‌های لوکس عجیب و غریب است، با دنیای مسابقات اتومبیلرانی گره خورده بود. اولین خودروی مسابقه‌ای گرندپری مازراتی، با نام «تیپ ۲۶» توسط آلفیری مازراتی در مسابقه جام مسینا در سال ۱۹۲۷ یک تصادف بسیار خطرناک را تجربه کرد. آلفیری چند سال بعد در ۴۴ سالگی بر اثر عوارض ناشی از آن تصادف درگذشت. سال ۱۹۳۷، برادران سهام شرکت را به فیات فروختند.

هاپکینز به تازگی در نقش امپراتور وسپاسیان در سریال گلادیاتوری رولند امریش با عنوان «آنها که در شرف مرگ هستند» بازی کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar