برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

بالاخره دوبله فارسی سریال پرخرج «سیتادل» رسید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بالاخره دوبله فارسی سریال پرخرج «سیتادل» رسید

آخرین خبر/ دوبله فارسی یکی از پرخرج‌‌ترین سریال‌‌های تاریخ آماده شد. مدت‌‌هاست همه منتظر پخش سریال «سیتادل» بودند؛ سریالی که به‌‌خاطر بودجه شگفت‌‌انگیز 300 میلیون دلاری که پلتفرم معروف آمازون پرایم برای رقابت با نتفلیکس به آن اختصاصی داد یکی از مورد انتظارترین مجموعه‌‌های سال 2023 بود. سریال یک اکشن جاسوسی با حضور چند فوق‌‌ستاره است. ریچارد مادن یعنی همان «راب استارک» معروف سریال «بازی تاج و تخت» نقش اول سریال است. پاریانکا چوپرا، فوق ستاره خوش سیمای سینمای هند که توسط فوربز به‌‌عنوان یکی از قدرتمندترین و اثرگذارترین زنان سال انتخاب شده و جزو 100 شخصیت تاثیرگذار بی‌‌بی‌سی هم بوده در کنار ریچارد مادن حضور دارد. استانلی توچی بازیگر توانمندی که با بازی چشم‌‌نواز در «استخوان‌‌های دوست‌‌داشتنی» تبدیل به ستاره شد دیگر بازیگر این اثر است. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

افق‌‌های تازه پیش‌‌روی سریال‌‌سازی

فصل اول سریال در 6 قسمت پخش شد و چنان موفقیتی داشت که باعث شد فصل دوم به‌‌رغم هزینه عجیبش تمدید شود. «سیتادل» را یک ریسک عجیب و تجربه متفاوتی در دنیای سریال‌‌سازی می‌‌دانند چون قرار است حداقل 4 اسپین‌‌آف از دل آن بیرون بیاید. سریال داستان سقوط یک آژانس جهانی جاسوسی است که با زوالش، قدرت‌‌های جاسوسی گوشه و کنار دنیا تلاش می‌‌کنند همه‌‌چیز را تحت کنترل بگیرند. اما دو ابرجاسوس توانمند باید به برقراری تعادل در این دنیای تازه کمک کنند. سریال غیر از موضوع جاسوسی، رگه‌‌هایی از علمی تخیلی و البته جنبه‌‌های اکشن پرخرجی دارد که کمتر در دنیای سریال‌‌سازی تجربه شده. با پخش این سریال، بسیاری از کاربران ترجیح دادند زمان کمی منتظر بمانند تا نسخه دوبله شده آن‌‌را ببینند که همزمان با اکران جهانی، از لینک زیر و بدون نیاز به خرید اشتراک در دسترس شماست.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

با آخرین بکوب فیلم ببینید!

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود.
این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar