عکاس خونه/ ارسالی از mrsd77
در خیمه حسینم
خون خواه و جانفداییم
لبیک یا حسین
لبیک یا مهدی
لبیک یا خامنه ای
رهبر شهیدم 😥😥😥 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."