بعضیا هستن که...

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
بعضیا هستن که...
عکاس خونه/ ارسالی از Fatemeh04 ازانسانیت حرف میزنن وادعامیکنن...ولی فقط به بقیه میگن وخودشون اقدام نمیکنن!وقتی هم بهشون میگی خودت هم کاری بکن براش یاکمکش کن،میتونه ولی بهانه میاره ک انجام نده!درستش اینه که وقتی به کسی چیزی توصیه میکنی یاادعاداری،پس اول بایدخودت انجام بدی وبعدبه بقیه سفارش کنی تاحرف وعملت هم اثربذاره. خدابه همچین کسی که به همه میگه ولی خودش اقدام نمیکنه وبهانه میاره گفته(آیامردم رابه نیکی فرمان میدهیدوخودرادرانجام دادن نیکی فراموش می‌کنید؟درحالی که کتاب به نیکی دعوتتان کرده می‌خوانیدآیانمی‌اندیشید؟ ۴۴بقره )
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."