عکاس خونه/ ارسالی از elahe7878
کی ناهار داره بیام خونش😛؟!...تنها بودم واسه خودم ناهار گذاشتم بعد اومدم شیرجه زدم وسط خبری به پست گردی.یادم رفت اصن تو این دنیام تا بوی سوختگی خونه رو برداشت😂همش تقصیر شماست اگه به حرف نمی گرفتینم مرغ خوشگلم نمیسوخت😛😂😂✌️🔥 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."