. لحظاتی پیشاز حکیمی پرسیدند: چرا هیچ از عیب مردم سخن نمی گویی؟ حکیم گفت: هنوز از محاسبه ی عیب های خودم فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم!000000
از حکیمی پرسیدند: چرا هیچ از عیب مردم سخن نمی گویی؟ حکیم گفت: هنوز از محاسبه ی عیب های خودم فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم!لحظاتی پیش