از حکیمی پرسیدند: چرا هیچ از عیب مردم سخن نمی گویی؟ حکیم گفت: هنوز از محاسبه ی عیب های خودم فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم!

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
از حکیمی پرسیدند:
چرا هیچ از عیب مردم سخن نمی گویی؟
حکیم گفت:
هنوز از محاسبه ی عیب های خودم فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم!
عکاس خونه/ ارسالی از Mehdi131313 از حکیمی پرسیدند: چرا هیچ از عیب مردم سخن نمی گویی؟ حکیم گفت: هنوز از محاسبه ی عیب های خودم فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم!
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."