عکاس خونه/ ارسالی از M70kh
🥀🥀🥀🖤🖤🖤
حیف تو و چشمات نبود... فدای اون دستای قلمت بشم...از کوچیکی بهمون گفتن بگو عباس بگو علی... اگر روزی نگیم مردیم اون روز... مادر بزرگم میگه آقا اباالفضل العباس اونقدر رشید بوده وقتی سوار اسب میشده زانوهاش به زمین می رسیده... قربونت بشم بی بی جان... مارو حضرت عباسی بار آوردن خدایی... خدایا شکرت... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."