عکاس خونه/ ارسالی از Rezaloon0021
همیشه دوست داشتم با کسی که دوسش دارم
تو یک جزیره دور افتاده زندگی کنم به دور از آدما و شلوغی شهر
آدما میتونن خیلی بی رحم باشن میتونن زندگیت یک شب نابود کنن و بعد بشینن در جایگاه خدا و به راحتی شما را متهم کنند⚘️⚘️⚘️⚘️ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."