عکاس خونه/ ارسالی از Nahal__n
تمسخر کردن آدما کار پسندیده ای نیست
اگر کامنتاشون گوگلی نیست،،، اما با قلبشون و وجودشون کلمات را
کنار هم میذارند ....اگر از کلمه خاصی تو کامنتاشون استفاده
میکنند با عشق و علاقه هست .... فقط همین 🌷🌷 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."