عکاس خونه/ ارسالی از mrsd77
اَلسَّلامُ عَلَـی الْحُـسَیْـنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِالْحُـسَیْـنِ وَ عَلـی اَصْحابِ الْحُسَیْـنِ♥️ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."