عکاس خونه/ ارسالی از *سردارآریایی*
🏴تو این ایامی که به کشورمون حمله شد و فرماندهان ما رو شهید کردند،
🏴هر فرماندهی که شهید میشد سریع یک فرمانده دیگه جاش رو میگرفت
🏴اما دلا بسوزه برای ابیعبدالله که وقتی فرماندش شهید شد وقتی علمدارش شهید شد،
🏴دست به کمر گرفته، افتان و خیزان اومد سمت خیمه عباس(ع)، عمود خیمه رو پایین کشید😭
❌ رو کرد به خواهرش زینب(س) فرمود:
خواهرم خودتون رو برای اسارت آماده کنید
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."