هر چقدر که دنیا بد باشد ...🖤🎲♣️

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
هر چقدر که دنیا بد باشد ...🖤🎲♣️
عکاس خونه/ ارسالی از nafas___y_jk بعضی وقتا آدم گریه میکنه ولی نه برای یه نفرخاص ..برای اون سالهای گریه میکنه که نفهمید چطور گذشت ...برای لبخندی که دیگه تکرار نمیشه ..برای آدم های که دیگه کنارمون نیستن و برای اون نسخه ی جوون تر خودش که با یه دنیا آرزو یه جایی تو گذشته جا مونده ..زندگی خیلی عجیبه ؛تازه می فهمی چقدر زود میگذره ،میبینی بخش زیادی ازش گذشته و چقدر دیر شده ..چقدر تو جوونی پیر شدیم چقدر .....💔 لطفا کنار هم زندگی کنیم درست عاشقی کنیم صادقانه دوست داشته باشیم 🖤
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."