عکاس خونه/ ارسالی از 0o0o0o0o0o0oo0o0
نامه مسیحم به من 👑انچه من برای تو در نظر دارم فراتر از این روزهایی س ک بچشم میبینی و حسِ خوشبختی میکنی.. من خالق نفسهای پاک تو هستم ،با تو هستم تا روزی ک
پیش منجی ات برگردی همواره با تو وکنار تو و بالای سر تو هستم ، پس با من بمان ✝️ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."