عکاس خونه/ ارسالی از 𝐒𝐈𝐈𝐌𝐈𝐍𝟏𝟗♥︎⃟
هیچکس بیغم و غصه و گرفتاری
نیست اما قشنگیش به اینه که
تو اوج غم لبخند بزنی و بگی
خدا خیلی بزرگه🥰✨ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."