با شرمندگی تمام مینویسم:دردت به جانم دردت به تمام لحظاتی که

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
با شرمندگی تمام مینویسم:دردت به جانم دردت به تمام لحظاتی که
عکاس خونه/ ارسالی از RA135 باید با اسم و یادت میرفت و نشد… 🥀دردت به تمام جانم آقای دلتنگ صبور…بجای همه لحظه هایی که گفتم یادت میکنم اما؛نشد… 🥀عمرم نذر لحظه های تنهاییت آقا….کم است در برابر لحظه های شب های آه و اشکت... 💔 اما کوتاه میگویم:دردت به جان و عمرم برای کمی از دردهایت… قشنگ است؛ 💔دردت به جانم اقای مهربانم از طرف بنده ی مانع ظهورت… صلوات #سلام #امام_زمان ☞@Azizamhosseyn1400
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."
آخرین خبر | با شرمندگی تمام مینویسم:دردت به جانم دردت به تمام لحظاتی که