💔 تمام شد.
خورشید عاشورا هم غروب کرد.
حالا دیگر نه حسینی
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از zibai
هست و نه عباس و اکبر و قاسم...
و غمی که تا انتهای تاریخ باقی خواهد ماند تا درسی باشد برای ما…
مایی که در عزای حسین، زانوی غم بغل میگیریم، اما حسین زمان خویش را فراموش میکنیم و یادمان میرود که «کل یوم عاشورا»😭 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."