عکاس خونه/ ارسالی از Rezaloon0021
کیا دوست دارن من از آخرین خبر برم
و کیا نمیخوان برم زیر پست بنویسن
نتیجه گیری میکنم اگه دوستم نداشتین میرم ؟؟؟ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."