logo

پیشنهادهایی ساده برای نگهداری نقره

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیشنهادهایی ساده برای نگهداری نقره

آخرین خبر/  برای تمیز کردن نقره ی خود سراغ جوشاندن در سکه و کشیدن روی فرش و از این قبیل کارها نروید. چرا که این کارها منسوخ شده است و جدا از وقت گیر بودن در عیار نقره تاثیر منفی میگذارد و جنس نقره را ضعیف می کند.

روش نگهداری نقره :
روش اول :
برای حفظ و ثبات درخشنگی کلیه زیورآلات اعم از طلا، نقره و بدلیجات میبایست از برخورد مستقیم مواد اسیدی مثل عطر و ادکلن به آنها خودداری کرد. به طور مثال هنگام استفاده از گردنبند یا سینه ریز، ابتدا باید ادکلن را به بدن یا لباس اسپری کرده و سپس از گردنبند استفاده کرد. همچنین بعد از استفاده طولانی مدت از زیورآلات، با دستمال تمیز و نرم و مرطوب شده به آب، جواهرات را تمیز کرده و در جعبه مخصوص خود قرار داد.

عرق بدن به علت اسیدی بودن اگر به طور طولانی مدت بر روی زیورآلات باقی بماند و پاک نشود باعث کم شدن درخشندگی طلاجات، نقره جات و بدلیجات می شود.

روش دوم :
یک راه ساده و کم خرج تهییه محلول نقره شو می باشد. با این محلول به راحتی نقره و حتی طلاهای خودتان را ظرف چند ثانیه تمیز و براق کنید. این محلول را به راحتی می توانید با مبلغ ناچیزی از نقره فروشی های سطح شهر تهیه بفرمایید. همچنین پارچه های مخصوصی برای تمیز کردن نقره جات وجود دارد که میتوان تهیه و به راحتی زیورآلات را تمیز و براق کرد.

روش سوم :
راه دیگر این است که نقره های خود را برای آبکاری و پولیش کاری به متخصص این کار بسپارید. همکاران ما در سطح کشور در قبال هزینه ای ناچیز، نقره های شما رو آبکاری و پرداخت کرده و مثل روز اول تقدیم حضورتان خواهند کرد. البته این کار بیشتر برای نقره های براق که سبک جواهرات هستند استفاده می شود. در حالی که نقره های سیاه قلم را خودتان میتوانید به راحتی با محلول نقره شو شسته و تمیز کنید.
نکته مهم :
به این نکته توجه داشته باشید، نقره به خودی خود رنگی سفید دارد و منظور از سیاه شدن نقره در بین مردم، از دست دادن درخشندگی اولیه خود می باشد.
که طبق توضیحات به راحتی میتوان جواهرات نقره و طلا را تمیز و مثل روز اول براق کرد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره