نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

تقویت موهای سر با افزایش سن

منبع
نمناک
بروزرسانی
تقویت موهای سر با افزایش سن

نمناک/ با افزایش سن، موها نیاز به مراقبت بیشتری دارند بطوریکه کمبود برخی ویتامین ها و ضعیف شدن گردش خون باعث ریزش موها شده و زیبایی آنها را کم میکند ولی این مسئله، امر غیرقابل حلی نیست و شما با رعایت اصول پایه مراقبت از مو میتوانید همچنان مقاومت و حجم موهای خود را حفظ کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این بخش از پوست و مو نمناک، 4 اصل پایه درمان ریزش مو و تقویت آن را بشناسید.

تغذیه، تغذیه، تغذیه
باور داشته باشید که توجه به تغذیه و رعایت باید نبایدهای این بخش مهم زندگی تان، کلید اصلی داشتن موهای زیبا و قوی است. چنانچه در برنامه غذایی خود از منابع انواع ویتامین ها، زینک، روی و آهن به اندازه کافی استفاده کنید، هرچقدر هم سن شما بالا باشد بازهم موهایتان زیبایی و استحکام لازم را خواهند داشت.

رفتار ملایم با مو
موها عضو مهمی هستند که نیاز به توجه دارند و بی توجهی به آنها نتیجه ای جز ریزش و ضعیف شدن ندارد، پس با مو‌های خود مهربان باشید اجازه آسیب به آنها را ندهید. برای این هدف کافیست مصرف مواد شیمیایی و همینطور وسایل حرارتی همچون سشوار و اتوی مو را به حداقل برسانید.

استفاده از شامپو‌ی مناسب
حقیقت این است که هیچ شامپویی قرار نیست برای موهای شما معجزه کند ولی استفاده از شامپوهایی که حاوی موادی همچون روغن آرگان، کراتین و بیوتین هستند، میتوانند عوارض کمتری روی موهای شما از خود بر جای بگذارند.

کوتاه کردن موها
پیش از این هم درمورد اثرات مثبت کوتاه کردن منظم موها برایتان گفتیم و اینجا هم اشاره می کنیم که یکی از راهکارهای تقویت موهای سر، کوتاهی منظم و صحیح آنهاست که از بروز مشکلاتی همچون موخوره و شکنندگی مو جلوگیری میکند.

حرف آخر
قطعا این 4 توصیه را قبلا هم شنیده اید ولی احتمالا در عمل کردن به آنها کوتاهی کرده بودید که هنوز بدنبال راهکارهایی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موهای سرتان هستید. هرگز دیر نیست، از همین امروز شروع کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره