نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

با این روش‌ها عشق همسرت رو چند برابر کن

منبع
نمناک
بروزرسانی
با این روش‌ها عشق همسرت رو چند برابر کن

نمناک/ راههای افزایش عشق شوهر به زن 
روابط زناشویی هم مانند روابط دیگر نیاز به مراقبت دارد. اگر شما از زندگی مشترک خود محافظت و مراقبت نکنید، از همسرتان دور شده و بعد از چند سال می بینید که چیزی از عشق آتشین ابتدای زندگی مشترکتان باقی نمانده و در آستانه طلاق عاطفی قرار دارید. اگر می خواهید همسرتان عاشق و دلباخته شما باشد به رفتارتان توجه نمایید. در این مطلب نکاتی را ارائه نموده ایم که می توانید با اعمال آنها عشق همسرتان را به خود ده برابر نمایید.
از ضعف های همسرت علیه او استفاده نکن
اصل مهم برای جذب همسر و عاشق کردن او صبوری است، هیچگاه و حتی در زمان اختلاف نظر و پیش آمدن مشکلات، از ضعف های همسرتان علیه او استفاده نکنید و مسائل را با هم فکری بدون کنایه و طعنه زدن به او حل کنید.
از همسرت حمایت کن
مراقبت و حمایت خود را از همسرتون دریغ نکنید و با هم و در کنار هم تغییر و رشد کنید. برای رشد و پیشرفت همسرتان تلاش کنید وتحت هر شرایطی او را حمایت کنید، با این کار به همسرتون قوت قلب می دهید.

به مسائل زناشویی اهمیت بده
برای اینکه همسرتان بیشتر از همیشه عاشق شما شود، به مسائل زناشویی اهمیت دهید و با محبت فیزیکی عشق و علاقه خود را به همسرتان نشان دهید.
از معجزه عشق ورزی کلامی غافل نشو
شما می‌توانید در هر زمان با محبت کلامی و گفتن کلمات و جملات عاشقانه چون دوستت دارم، ممنون که کنارمی، آرام جانم، عزیز دلم و..همسرتان را بیش از پیش عاشق خود کنید.خجالت کشیدن از عشق ورزی به همسر می‌تواند مانعی برای رابطه عمیق‌تر شما با همسرتان باشد.
هیچگاه قهر نکن
قهر و لجبازی ها تنها شما را از هم دور می سازد پس تنها موقعی قهر کنید و چمدان بسته و خانه را ترک کنید که واقعا چاره ای جز جدایی نداشته باشید. در ناراحتی ها سعی کنید با آرامش و بعد از کمی آرام شدن با یکدیگر صحبت نمایید و باور کنید که قهر کردن، جدا کردن جای خواب، حرف نزدن و... مشکلی را حل نمی کند.
به حریم شخصی او احترام بگذار
برای نزدیک شدن به همسرتان هرگز حریم شخصی او را نادیده نگیرید و به بهانه مثل افزایش اعتماد به یکدیگر حریم شخصی همسرتان را نقض نکنید. چک کردن گوشی، اجازه ندادن به او برای وقت گذرانی با دوستان و اختصاص دادن همه زمان ها به شما سبب می شود همسرتان از شما دوری کند.
او را همانگونه که هست، بپذیر
تلاش نکنید علایق و سلایق همسرتان را تغییر دهید زیرا این کار موجب پنهانکاری و یا حتی دروغگویی و.. در زندگی مشترک شما می شود. اگر همسرتان کاری را انجام می دهد که شما دوست ندارید، حتما بتا روش درست با او صحبت کنید.
اشتباهت را بپذیر
برخی از افراد هیچ گاه اشتباهات خود را نمی پذیرند و همیشه طرف مقابل را مقصر می دانند، مهارت عذر خواهی کردن را فرا گیرید و اگر اشتباهی کرده‌اید و مقصر بحث یا اختلافی شما هستید از همسرتان عذرخواهی کنید تا او از شما دلسرد نشود.

با همسرت وقت بگذران
وقت گذرانی زوج با یکدیگر عشق و علاقه شان را افزایش می دهد. هم به سفر بروید.تعطیلات را با هم سپری کنید، و هیچ کس دیگری را همراه خودتان نبرید.
قدردان همسرت باش
برای تقویت رابطه تان از همسر خود قدردانی نمایید. برای تشکر از او به خصوص به خاطر کارهایی که برای شما انجام می‌دهد، تمرین کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar