نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

دختر خوشگلی که شوهر براش پیدا نمیشه

منبع
نمناک
بروزرسانی
دختر خوشگلی که شوهر براش پیدا نمیشه

نمناک/اخیرا دختر زیبایی با انتشار کلیپی بیان کرد که به دلیل ویژگی خاصی که دارد به طرز عجیبی برای او هیچ شوهری پیدا نمیشود.
زیبایی و قد بلند دختر چینی 2 متر و 26 سانتی برایش مشکل ساز شد
چند ماه پیش بود که شیائو مای خود را با انتشار یک کلیپ کوتاه به دنیا معرفی کرد؛ کلیپی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و همه با مشاهده قد بسیار بلند او حیرت کردند.
در کمال ناباوری، این دختر 2.26 متر قد دارد و از تمام مردان محل زندگی اش بلند تر است و همین او را دچار مشکل ساخته. در حالیکه خیلی ها دوست دارند قد بلندی داشته باشند، شیائو مای از داشتن این ویژگی چندان خوشحال نیست چراکه او را برای تشکیل زندگی متاهلی دچار دردسر کرده است و عملا هیچ همسری برایش پیدا نمی شود.
در بخشی از این کلیپ، مادر بلندقدترین دختر دنیا از پسران جوان درخواست میکند در صورت داشتن شرایط مناسب بری ازدواج با دخترش، اعلام حضور کرده و با او تماس بگیرند.
بعد از انتشار این ویدئو، از سرتاسر کشور، مردم به بهانه خواستگاری به آنها مراجعه می کنند درحالیکه هدف اصلی این خواستگاران، بیشتر دیدن شیائو از نزدیک و گرفتن عکس یادگاری با اوست نه درخواست جدی ازدواج.


شیائو مای که تصویرش را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید، در دوران رشد به طور قابل توجهی از اکثر بچه های هم سن و سالش بلندتر بود و زمانی که در کلاس هفتم بود، قدش 1.80 متر شد. طولی نکشید که ستاره تیم بسکتبال دختران مدرسه خود شد بطوریکه باشگاه‌های بسکتبال حرفه‌ای در این کشور به او علاقه‌مند بودند، اما او علاقه ای به هیچ یک از آنها نداشت و تصمیم گرفت روی تحصیلاتش تمرکز کند.
مای با سرعتی در حدود 10 سانتی متر در سال به رشد خود ادامه داد و افزایش قد غیرعادی او باعث ایجاد انواع مشکلات برای او شد. در کلاس درس، هرگز فضای کافی برای پاهایش زیر میز نداشت، تختش به اندازه کافی بلند نبود و به ندرت می‌توانست لباس‌های آماده و متناسب با سایز خود پیدا کند.
وقتی سوار اتوبوس می‌شد، همیشه به عقب می‌رفت، جایی که احساس می‌کرد راحت‌تر بوده و از نگاه‌های خیره مردم در امان است. همه این مشکلات باعث شد که او نسبت به قدش احساس ناخوشایندی داشته و تا حد امکان کمتر با افراد دیگر تعامل داشته باشد.
اما پس از انتشار کلیپ شیائو در فضای مجازی، درخواست همکاری از سوی شرکت های تبلیغاتی و تعریف و تمجید کاربران باعث شد تا اعتماد بنفس از دست رفته اش باز گردد ولی همچنان خبری از شوهر نیست و هیچ یک از خواستگاران شرایط ازدواج با او را ندارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره