نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

راهنمای دکوراسیون خنک برای تابستان

منبع
خراسان
بروزرسانی
راهنمای دکوراسیون خنک برای تابستان

خراسان/ گرمای هوا طاقت‌فرسا شده و حتی وقتی دمای کولر گازی را تا آخرین درجه پایین می‌آوریم باز هم احساس گرما می‌کنیم. اما نگران نباشید! به گزارش «راهنماتو» و با چند ترفند ساده در دکوراسیون منزل می‌توانید خانه‌ای خنک و دلنشین برای خود و خانواده‌تان بسازید.
1 استفاده از گیاهان| حضور گل و گیاه در خانه نه تنها به جذابیت فضای خانه و سرزندگی آن کمک می‌کند بلکه می‌تواند هوای خانه را تازه نگه دارد. در واقع، گیاهان می‌توانند به تصفیه هوا و خنک شدن آن کمک کنند. بنابراین بهتر است گلدان‌ها را در نقاطی از خانه قرار دهید که نور خورشید به طور غیرمستقیم به آن‌ها برسد.
2 چیدمان مبلمان| ممکن است با شنیدن «چیدمان مبلمان» به این فکر کنید که این مسئله چه ارتباطی با خنک ماندن هوا در منزل دارد. فرض‌ کنید مبل‌های بزرگی دارید و آن‌ها را کاملا چسبیده به یکدیگر گذاشته‌اید؛ در این صورت هوا چگونه باید میان پنجره، کولر و مبلمان رد و بدل شود؟ در این صورت مبل‌ها می‌توانند سدی برای عبور و مرور هوا باشند. پس مبلمان را طوری بچینید که جلوی جریان هوا را نگیرند.
3 خاموش نکردن پنکه| ممکن است در خانه‌تان کولر گازی یا کولر آبی داشته باشید و به این فکر کنید که وجود آن‌ها در خانه کافی است و دیگر نیازی به استفاده از پنکه ندارید، اما در برخی موارد پنکه می‌تواند معجزه کند. درواقع، پنکه به گردش هوا در منزل کمک می‌کند و حس خنکی را به ارمغان می‌آورد.
4 استفاده از یخ| اگر شدت گرما بسیار زیاد شد و دیگر احساس کردید حتی نفس کشیدن برایتان دشوار شده، یا حتی کولر هم جوابگو نیست می‌توانید برای خنک شدن سریع، بطری‌های آب یخ را در مقابل پنکه قرار دهید یا یک تشت آب یخ را در وسط اتاق بگذارید.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره