نماد آخرین خبر

چگونه با راهکارهای عملی و ساده لذت بیشتری از سفر ببریم؟

منبع
جام جم
بروزرسانی
چگونه با راهکارهای عملی و ساده لذت بیشتری از سفر ببریم؟

جام جم/ بسیاری ازمابرای تعطیلات برنامه سفر درنظرمی‌گیریم.به همین منظور شاید مرخصی بگیریم، برنامه‌های دیگر را به تعویق انداخته یا حتی بودجه‌ای خاص کناربگذاریم اما اگراصول سفر کردن رارعایت نکنیم،متاسفانه نتیجه مطلوب را نمی‌گیریم و ازسفر خودلذت نمی‌بریم.
 

حس خوب حاصل از سفر شاید نتیجه مطلوب بسیاری از ما باشد که اگر اصول سفر کردن را به‌درستی رعایت نکنیم، متاسفانه تمام تلاش‌های ما بی‌نتیجه می‌ماند. برخی از ما شاید بعد از چند بار امتحان‌کردن روش‌های مختلف و بی‌نتیجه‌ماندن آنها مأیوس شده باشیم اما فراموش نکنید که سفر کردن هم مانند بسیاری از جنبه‌های زندگی ما اصول و قواعد خاص خودش را دارد. پس برای لذت‌بردن از سفر باید این اصول را در قدم اول شناخت و بعد در زمان مناسب به کار برد.

برشی از کتاب​​​​​​​

کتاب راه وچاه سفر نوشته‌ زهرا پارسای، باارائه‌ راهکارهای عملی و ساده به شما کمک می‌کند تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید.کتاب حاضر حاصل مطالعات زیاد و تجربه نویسنده در این زمینه است. شاید مقالات و کتاب‌های مختلفی به این اصول اشاره کرده باشند اما در این کتاب شما با راهکارهای عملی و ساده که حاصل تجربه سفرهای متعدد نویسنده است، می‌توانید به‌صورت گام‌به‌گام لذت خود از سفر را افزایش دهید.افرادی که این کتاب را برای مطالعه انتخاب می‌کنند و وقت می‌گذارند برای بُعد تفریحی زندگی خود ارزش قائل هستند. افراد زیادی حتی در بخش‌هایی که باید، حاضر نیستند این وقت را صرف کنند تا کمی سطح استاندارد زندگی خود را ارتقا دهند و لذت بیشتری را تجربه کنند. به همین علت هم است که به‌‌سرعت این کتاب را کنار می‌گذارند اما شما با مطالعه کتاب حاضر، این فرصت را به خود می‌دهید که از طریق راهکارهای پیشنهادی، از سفرهایتان بیشترین لذت را ببرید.

در بخشی از کتاب راه و چاه سفر می‌خوانیم:
سفر کردن، باعث افزایش انرژی می‌شود. این موضوع علل مختلفی دارد. شما در سفر، با شرایط غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌شوید که باعث می‌شود در شرایط مشابه، به علت تجربه‌ای که کسب کرده‌اید، احساس بهتری داشته باشید و با انرژی بیشتری به حل امور بپردازید. ازطرفی افراد زیادی،فقط به این علت سفرمی‌کنند که انرژی ازدست‌رفته راجبران کنند.متأسفانه زندگی در شرایط پرهیاهوی امروزی کاری بس دشوار است. با وجود این‌که به نظرمی‌رسد فناوری درجنبه‌های مختلف زندگی به کمک بشر آمده، این مهمان نوظهورعلاوه‌ برپیچیده‌کردن امور،سهم بسزایی درافزایش استرس درانسان داشته است.انسان امروزی،به نحوی دربرخی از جنبه‌های زندگی به خدمت فناوری درآمده است.همین چک‌کردن‌های دائم گوشی همراه مصداق بارزی از این دام است که متأسفانه بشر درآن افتاده است.این عامل ازیک‌ سوودوربودن اززندگی دردامان طبیعت ازسوی دیگر نیاز بشر رابه سفربرای تجدیدقوا،بیش ‌از پیش پررنگ می‌کند.به ‌همین ‌خاطراغلب افراد،دراندک فرصت به‌دست‌آمده به‌دنبال پناه‌بردن به دامان طبیعت برای جبران مافات هستند.این فرصت‌های کوتاه به‌افرادکمک‌می‌کندتاسطح انرژی بیشتری‌راتجربه کنندوبا نشاط بیشتر به فعالیت‌های‌روزمره‌خود بازگردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره