نماد آخرین خبر

تیم ملی والیبال زنان ایران سوم آسیای مرکزی شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تیم ملی والیبال زنان ایران سوم آسیای مرکزی شد

ایسنا/ تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست سری‌لانکا مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی را از آن خود کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی امروز(چهارشنبه ۱۷ مرداد) در شهر کاتماندو کشور نپال پیگیری شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امروز در دیدار رده‌بندی به مصاف سری‌لانکا رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

درسا فلاح، معصومه قدمی، شقایق حسن‌خانی، پریا حاجتمند، مبینا غفاریان، سپیوند دست برجن و کیمیا کیانی(لیبرو) ترکیب آغازکننده این دیدار بودند.

در ست نخست این دیدار ملی‌پوشان که چند امتیازی از حریف جامانده بودند در امتیازات پایانی اختلاف امتیاز را جبران کرده و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.

در دومین ست دو تیم تلاش بسیاری برای پیروزی به کار گرفتند اما در نهایت در این جدال تنگاتنگ تیم ایران ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

سومین ست مسابقه با برتری ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و این ست هم ۲۵ بر ۱۷ به نفع زنان ایران پایان یافت. ملی‌پوشان ایران در مدت این دیدار در سرویس عملکرد خوبی داشته و دریافت‌های حریف را مختل می‌کردند. بازیکنان کشورمان با کنترل بازی در تمامی فاکتورها از حریف برتری داشتند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

با کسب این نتیجه تیم ملی والیبال زنان ایران با دریافت مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

دو تیم هند و نپال از ساعت ۱۵ امروز برای کسب مقام نخست این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت و با معرفی برگزیدگان این تورنمنت به اتمام خواهد رسید.

به گزارش فدراسیون والیبال از تاریخ نهم مرداد ماه که تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شد سه مدال به والیبال کشورمان اختصاص یافته است. دومین مدال به نوجوانان تعلق داشت که در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا صاحب مدال نقره شدند و حال تیم ملی والیبال زنان ایران با کسب مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی سومین مدال را برای والیبال کشورمان به ارمغان آورد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره