نماد آخرین خبر

ماجرای بازگشت ستاره‌ها به فوتسال زنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ماجرای بازگشت ستاره‌ها به فوتسال زنان

ایسنا/ سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در مورد دعوت دوباره بازیکنان باتجربه به تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد دور بودن این بازیکنان از اردوهای قبلی به دلیل مصدومیت آنها بوده است.

قرار است اردوی تیم ملی فوتسال زنان از ۹ تا ۱۳ شهریور ماه برگزار شود و در این راستا فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرده است که در لیست جدید نام چند بازیکن قدیمی از جمله نسیمه غلامی، نسترن مقیمی و مهسا کمالی هم به چشم می‌خورد. در اردوی قبل هم فرشته کریمی به اردو دعوت شد تا بار دیگر جمع قدیمی‌های تیم جمع شود.

برای دیدارهای تدارکاتی پاسخ مثبت نگرفته‌ایم

فروزان سلیمانی در مورد شرایط تیم ملی به ایسنا گفت: اردوها را از فروردین امسال شروع کرده‌ایم. از آنجایی که لیگ از اسفند سال قبل تمام شده بود، روند آماده‌سازی تیم با یک اردوی یک هفته‌ای در هر ماه واقعا سخت بود و با سه اردوی یک هفته‌ای و با وجود تعطیل بودن لیگ به تورنمنت چین رفتیم. در حال حاضر به دیدارهای تدارکاتی نیاز مبرم داریم که در این خصوص آقای تاج روی آن تاکید بسیار دارند اما متاسفانه تاکنون علی‌رغم رایزنی‌هایی که فدراسیون انجام داده پاسخ مثبتی دریافت نکرده‌ایم. امید زیادی به شروع لیگ برتر داریم و هر چه این مسابقات دیرتر شروع شود به ضرر تیم ملی است.

بازگشت ستاره‌ها به تیم ملی

او در مورد دعوت بازیکنان باتجربه به تیم ملی بیان کرد: ما همه این بازیکنان را طی سه سال اخیر دعوت کردیم اما مهسا کمالی، فرشته کریمی و نسترن مقیمی از فصل قبل آسیب‌دیدگی داشتند و عمل جراحی انجام دادند به همین دلیل آماده نبودند. تنها نسیمه غلامی را به تازگی با توجه به نیاز تیم ملی در پست عقب‌گیر دعوت کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: جوانان زیادی را هم در این سه سال زیر نظر داشتیم و در اردو بودند. ما دنبال آماده‌ترین و برترین بازیکنان هستیم، چه به قول شما قدیمی‌ها و چه بازیکنان جوان. تنها مشکلی که وجود دارد این است که بازیکنان جوان به دیدارهای تدارکاتی بین‌المللی بیشتری نیاز دارند اما به این معنی نیست که به جوانان دیگر اعتقاد نداریم. بازیکنان جوان را در لیگ امسال هم زیر نظر خواهیم داشت و به اردوهای ملی دعوت می‌کنیم. وظیفه ما همین است و کاری را که به عنوان جوان‌گرایی شروع کرده‌ایم ادامه خواهیم داد. مطمئن باشید بازیکنان جوان در دو سال آینده برترین‌های تیم ملی خواهند بود.

تورنمنت چین تدارکاتی بود

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه تیم ملی در تورنمنت چین عملکرد خوبی نداشت و این موضوع موجب نگرانی از بابت بازی‌های داخل سالن آسیا شد، گفت: دغدغه ما هم سربلندی تیم ملی است. البته ما تاکنون در بازی‌های داخل سالن قهرمان نشده‌ایم و عناوین دوم و سوم را کسب کرده‌ایم اما انتظار جامعه و خودمان از این تیم بالاست. تورنمنت چین دیدار تدارکاتی بود و اگر فنی نگاه کنیم هدف شناسایی نقاط ضعف بود. ضمن اینکه ما بعد از ۶ سال در یک تورنمنت شرکت می‌کردیم که اتفاقا بسیار خوب بود.

او ادامه داد: ما اردوهای سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ را نداشتیم. آن موقع اردوهای زیادی داشتیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی هم برگزار کردیم. از طرف دیگر برگزار شدن لیگ به آماده شدن بازیکنان کمک زیادی می‌کند و هر چه عقب بیفتد به ضرر تیم ملی است. با این وجود کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کمیته فنی اولتیماتومی نداده است

سلیمانی در واکنش به اینکه شنیده شده در جلسه کمیته فنی به او تا بازی‌های داخل سالن آسیا فرصت داده شده است، بیان کرد: در کمیته فنی هیچ صحبتی در مورد مهلت به من نشد و تمام بحث در مورد امکانات و اردو بود. کمیته فنی راهکارهایی هم در مورد بهبود روند آماده‌سازی تیم ملی رائه داد. این خبر کذب است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره