نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

چالش جهانی اخراج نسل زد از محل کار  

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
چالش جهانی اخراج نسل زد از محل کار  

آخرین خبر/ براساس یک پژوهش آماری جدید، از هر 10 کارفرما، 6 نفر می‌گویند برخی کارکنان نسل زد را که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌ بودند و فقط چند ماه از استخدام آن‌ها می‌گذشت، اخراج کرده‌اند. به گزارش «دیجیاتو»، وب‌سایت Intelligent از 966 مدیر کسب‌وکارهای مختلف در آمریکا برای بررسی نگرش آن‌ها نسبت به استخدام فارغ‌التحصیلان جدید نسل زد، نظرسنجی کرده است. در ادامه می‌توانید نتایج این نظرسنجی را ببینید. 
* 75درصد شرکت‌ها گزارش می‌دهند برخی یا همه فارغ‌التحصیلان جدید دانشگاه که امسال استخدام کرده‌اند، عملکرد رضایت‌بخشی نداشته‌اند.
* بیش از 50 درصد مدیران بخش استخدام می‌گویند فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کار آماده نیستند، نمی‌توانند حجم کار را تحمل کنند و غیرحرفه‌ای هستند.
* از هر 7 شرکت، یک شرکت ممکن است سال آینده فارغ‌التحصیلان جدید از نسل زد را استخدام نکند.
*از هر 10 مدیر بخش استخدام، 9 نفر می‌گویند فارغ‌التحصیلان جدید باید مهارت‌های ارتباط با دیگران و آداب معاشرت را یاد بگیرند.
چرایی این اتفاق

در تحقیق جدید چندین عامل برشمرده می‌شود که چرا این استخدام‌ها به نتیجه نرسیدند: فقدان انگیزه یا ابتکار(50 درصد)، فقدان عملکرد و مهارت‌های حرفه‌ای(46 درصد)، مهارت‌های ارتباطی ضعیف(39 درصد)، نپذیرفتن بازخوردها(38 درصد) و نداشتن توانایی کافی برای حل‌ مسائل(34 درصد) هم از سایر عوامل هستند. بیشتر شرکت‌ها (79 درصد) گزارش می‌دهند که مجبور بودند حداقل تعدادی از استخدام‌شدگان ضعیف خود از نسل زد را در برنامه‌های بهبود عملکرد قرار دهند و 60 درصد هم گزارش کردند که برخی از این افراد درنهایت اخراج شدند.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره