نماد آخرین خبر

پای صحبت مادری که فرزندش مداح است

منبع
جام جم
بروزرسانی
پای صحبت مادری که فرزندش مداح است

جام جم/ آزاده بابازاده ۳۳ساله، سه فرزند پسر دارد که سیدعلی موسوی اولین آنهاست. از او می‌پرسیم آقاسیدعلی از چندسالگی مداحی را آغاز کرد که می‌گوید: از پنج‌سالگی مداحی را شروع کرد. در دو کلاس شرکت کرد؛ گروه ابناءالحسن (استاد درویش) و گروه یاس کبود (استاد فراهانی).
شروع مداحی سیدعلی با علاقه شخصی‌ بود؟
در گام اول، با لطف و عنایت اهل‌بیت(ع) بود. پارکینگ خانه را به حسینیه تبدیل کردیم و در مناسبت‌های مختلف محرم، صفر و فاطمیه هیأت داریم و روضه هفتگی هم می‌گیریم. سیدعلی هم چون در این فضا بزرگ شد و به مداحی علاقه‌ پیدا کرد.
 
از فعالیت‌ها و کارهای مداحی پسرتان بگویید.
سیدعلی در همه هیأت‌هایی که در منزل‌مان برگزار می‌شود مداحی می‌کند. در مدرسه هم اجرای برنامه دارد. در کلاس‌های مداحی هم که با خواندن، اشکالاتش را رفع‌ می‌کند. پسرم در جمع دوستان و در حرم‌های زیارتی که مشرف می‌شویم هم مداحی می‌کند.

 
​​​​​​​چه توصیه‌ای برای والدین دارید؟
اگر علاقه مداحی را در فرزندشان می‌بینند زمینه خواندن را برای بچه‌ها فراهم کنند و تشویق‌شان کنند و به آنها جرأت و جسارت بدهند. اگر هم این علاقه جدی بود، در کلاس‌های مداحی اسم بنویسند و حرفه‌ای دنبال کنند. ان‌شاءا... لایق باشیم فرزندان‌مان را طوری تربیت کنیم که در رکاب امام‌زمان‌شان سربازی کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره