نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

4گوشه دنیا/ سیزدهمین جنایت قاتل سریالی آمریکایی فاش شد!

منبع
همشهري
بروزرسانی
4گوشه دنیا/ سیزدهمین جنایت قاتل سریالی آمریکایی فاش شد!

همشهری/  به نقل از نیویورک پست، ۳۸ سال پیش کتی اسمال ۱۹ ساله در خیابانی در پاسادنای جنوبی در کالیفرنیا با ضربات چاقو به قتل رسید. با حضور پلیس و بررسی‌های تخصصی معلوم شد که زن جوان در محلی خلوت مورد حمله قاتل قرار گرفته و این فرد بعد از تجاوز به زن جوان او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. این در حالی بود که هیچکس شاهد جنایت نبود و تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت قاتل با بن‌بست روبه‌رو شد.
سال‌ها از قتل کتی می‌گذشت و این سوال همواره ذهن خانواده او را آزار می‌داد که چه کسی دخترشان را به قتل رسانده است؟ شاید به همین دلیل بود که با گذشت حدود ۴ دهه از قتل زن جوان، خانواده‌اش مدتی قبل از دفتر پزشکی قانونی کالیفرنیا خواستند تا دوباره به این پرونده رسیدگی کنند.
به این ترتیب تحقیقات در این پرونده از سر گرفته شد و این بار با استفاده از تکنولوژی‌ها جدید، لباس‌های به‌جا مانده از مقتول مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت دی‌ان‌ای قاتل که روی لباس مقتول به‌جا مانده بود، شناسایی شد. این دی‌ان‌ای در بانک ژنتیک آمریکا ثبت و بعد از چند ماه، هویت عامل جنایت شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌داد قاتل کتی، جنایتکاری مخوف معروف به قاتل دریاچه السینور است.

این مرد که ویلیام لستر ساف نام دارد در جریان یک دهه جنایت ۱۲ زن روسپی را فریب داده و بعد از کشاندن به محل‌های خلوت به آنها تجاوز کرده و در نهایت با ضربات چاقو به قتل رسانده و اجسادشان را کنار دریاچه السینور رها بود.

او اعتراف کرد ۳۸ سال پیش وقتی به یک تعمیرگاه کامپیوتری رفته بود، با کتی(مقتول) آشنا شد و از او خواست تا در ازای ۵۰ دلار او را با خودرواش از کنار دریاچه السینور به مقصد مورد نظرش ببرد. اما در راه نقشه شومش را عملی کرده و زن جوان را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

 پلیس اعلام کرد که ویلیام اسرار قتل زن جوان را بعد از ۳۸ ساله فاش کرده و در زندان سن کوئنتین در کالیفرنیا در انتظار اعدام است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar