نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

ماجرای جالب زن روسی که می خواهد ۱۰۵ فرزند داشته باشد

منبع
روزياتو
بروزرسانی
ماجرای جالب زن روسی که می خواهد ۱۰۵ فرزند داشته باشد

روزياتو/ يک زوج بسيار ثروتمند مي گويند که مي توانند ۱۰۵ فرزند داشته باشند و بدين ترتيب بزرگ ترين خانواده جهان را شکل دهند. بدين منظور آن ها حاضرند به زناني که رحمشان را اجاره دهند هر مبلغي که بخواهند بدهند. کريستينا اوزتورک ۲۳ ساله اهل روسيه اکنون ۱۱ فرزند دارد اما نمي خواهد تعداد بچه هايش در همين عدد بمانند. او مي گويد که به مادر بودن معتاد شده و به دليل اينکه مشکل مالي ندارد مي خواهد بيشتر از هر کس ديگري در جهان فرزند داشته باشد. اين ميليونر اميدوار است به کمک رحم اجاره اي ده ها فرزند ديگر نيز داشته باشد. شوهر تاجرش گاليپ ۵۶ ساله نيز از تامين هزينه هاي رحم اجاره اي خوشحال است حتي اگر اين هزينه نزديک به ۱ ميليون پوند باشد.


 
اين زوج ثروتمند در يکي از شبکه هاي اجتماعي خود اعلام کرده اند که مي خواهند دستکم ۱۰۵ فرزند داشته باشند. گاليپ و کريستينا هنوز در مورد تعداد دقيق فرزنداني که مي خواهند داشته باشند تصميم نگرفته اند اما مي گويند که به خوبي از ارتش فرزندانشان مراقبت خواهند کرد. بزرگ ترين فرزند اين خانواده که ويکا نام داشته و ۶ سال دارد توسط کريستينا به دنيا آمده اما ديگر ۱۰ فرزند آن ها با استفاده از رحم اجاره اي متولد شده اند. کريستينا در اين باره گفته است: «در حال حاضر من ده فرزند دارم و آخرين نفر نيز اوليويا است که در آخر ماه گذشته اضافه شد. شش سال پيش خودم بزرگ ترين دخترم ويکا را به دنيا آوردم. بقيه بچه ها از لحاظ ژنتيکي مال من و شوهرم هستند اما توسط رحم اجاره اي حمل شده اند. نمي دانم که در نهايت چند نفر خواهند بود اما مطمئناً نمي خواهيم در عدد ۱۰ متوقف شويم. هنوز براي صحبت کردن در مورد عدد نهايي آماده نيستيم. هر چيزي وقت خاص خودش را دارد».

اين زوج که در شهر باتومي در گرجسان زندگي مي کنند اکنون به دنبال برنامه ريزي در مورد رحم هاي اجاره اي بيشتر هستند. کريستينا تصريح مي کند: «کلينيکي در باتومي مادران اجاره اي را براي ما انتخاب مي کند و مسئوليت کامل اين فرآيند را بر عهده مي گيرد. ما شخصاً با مادران اجاره اي آشنايي نداريم و تماس مستقيمي نيز با آن ها نداريم تا از مشکلات پس از بارداري جلوگيري کنيم». در صورتي که اين زوج روسي به هدف خود برسند مي توانند رکورد بزرگ ترين خانواده که در اختيار يک خانواده بريتانيايي است را به خود اختصاص دهند. خانواده ردفورد در لنکشاير اکنون داراي ۲۲ فرزند و ۶ نوه هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره