نماد آخرین خبر

کشف ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شیروان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شیروان

صدا و سیما/ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی از کشف ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شیروان خبر داد.

کامران ملکی صادقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی اظهار داشت: پرونده قاچاق این میزان نخ سیگار خارجی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیروان رسیدگی ومتهم به پرداخت ۴۵ میلیون و۷۰۰ هزار تومان جریمه محکوم شد.
وی گفت: گزارش نگهداری این میزان سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی به وسیله ماموران نیروی انتظامی دریافت و رسیدگی به آن در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از رسیدگی به پرونده قاچاق گازوئیل نیز خبر داد و گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد رسیدگی ومتهم به پرداخت ۲۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
ملکی صادقی در ادامه با اشاره به جریمه ۳۳۵ میلیون ریالی برای پرونده ماینر‌های قاچاق در شهرستان آشخانه، گفت: پرونده کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان آشخانه رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه تعزیرات آشخانه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های قاچاق، متخلف را به پرداخت ۳۳۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today