logo

تقدیر رئیس‌جمهور شهید از ۳ کتاب حوزه دفاع مقدس همدان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تقدیر رئیس‌جمهور شهید از ۳ کتاب حوزه دفاع مقدس همدان

ایسنا/ مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: سه کتاب ارزشمند از استان همدان به واسطه پیامی که از رئیس جمهور شهید دریافت کرد، ابدی شد. 

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار کرد: رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی  از سه کتاب «حاج جلال»، «من رضا هستم» و «شهید الکرخ» در اولین همایش بین المللی نهضت ترجمه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه خوشحالم که یک رئیس جمهور شهید این کتاب ها را ارزشمند خوانده است ،از حضور قوی استان همدان با آثار ۱۰ نویسنده برجسته در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور فعالی داشت، اظهار کرد: خوشبختانه پرفروش‌ترین و فعال‌ترین غرفه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همدان بود.

برخوردار با اشاره به اینکه زمانی برای عاشقی، سروخرامان، من رضا هستم، حسن غریب پروانه‌گی و بعضی جاودانه‌اند پرفروش‌ترین کتاب‌ها در این دوره بود، تصریح کرد: در حوزه کودک و نوجوان نیز افتخار این را داشتیم کتابهای چون «غوره غوره»، طعم آب» و «مهمانی آقا معلم» از پرفروش‌ترین کتابها باشند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های  دفاع مقدس با اشاره به برگزاری مراسم های جنبی این نمایشگاه در غرفه ی مجمع ناشران آثار  دفاع مقدس به اختصاص بخشی از این برنامه ها در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس، تبیین الگوی سوم زن مسلمان با رونمایی از آثاری بااین مضامین ازجمله رونمایی از چاپ چهارم «زمانی برای عاشقی» ،چاپ دوم «سرو خرامان» و چاپ دوم «جامانده» در این عرصه خبر داد.

برخوردار هم چنین با اشاره به مراسم جنبی دیگر  این نمایشگاه افزود: نشست نخبگان علمی با محوریت کتاب "من رضا هستم" و رونمایی از چاپ ششم این کتاب، نشست تخصصی در حوزه علم مصاحبه و درست‌نویسی در خاطره شفاهی از دیگر برنامه‌های همدان در نمایشگاه کتاب بود.

وی از رونمایی کتاب تخصصی مصاحبه و روایات کلمات، مدافعان حرم و تاثیرگذاری انقلاب بر الگوپذیری نوجوانان و رونمایی از کتاب بعضی جاودانه‌اند سخن گفت و افزود: نشست مدافعان حرم و امتداد راه شهدای دفاع مقدس، رونمایی از کتاب نیسان زرد، تولید محتوا برای کودکان و چگونگی الگودهی برای کودک و نوجوان و رونمایی از کتاب طعم آب و شمعدانی در برنامه قرار داشت.

برخوردار اظهار کرد: معرفی کتاب غوره غوره، نشست تخصصی رسانه و تاثیرپذیری این حوزه در معرفی کتابها از برنامه‌های جنبی سی و پنجمین دوره بین‌المللی کتاب بود که در مجمع ناشرین دفاع مقدس و غرفه ویژه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور نویسندگان استانی برگزار شد.

وی به حضور نویسندگان استانی از جمله لیلا گودرزیان فرد، مهدی مسیبی، امیرمحمد عباس نژاد، خانم خزایی سرچشمه، الهه افضلی، زینب شعبانی، نبی الله تبار، زهرا باقری، زهرا خدایی، معصومه جواهری، مریم قلی‌زاده و بابک روزبه در این نمایشگاه اشاره کرد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره