logo

کاهش تعداد آتش‌سوزی در مناطق حفاظت‌شده کهگیلویه و بویراحمد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کاهش تعداد آتش‌سوزی در مناطق حفاظت‌شده کهگیلویه و بویراحمد

صدا و سیما/ مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از کاهش آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها در مناطق حفاظت شده این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

اسلام جاودان‌خرد، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در مراتع و جنگل‌های مناطق تحت مدیریت محیط زیست در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، چرام، باشت و گچساران هیچ گونه آتش‌سوزی رخ نداد.
وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه پارسال ۳ مورد آتش سوزی در مناطق حفاظت شده شهرستان بویراحمد رخ داد که ۴.۵ هکتار جنگل و مرتع در اتش سوخت، عنوان کرد: در شهرستان کهگیلویه پارسال یک مورد آتش‌سوزی داشتیم و امسال نیز یک فقره آتش‌سوزی ثبت شد.
جاودان‌خرد ابراز کرد: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بهمئی دو مورد آتش‌سوزی رخ داد که خیلی زود مهار شد و در مجموع دو هکتار مرتع سوخت، ولی در مدت مشابه سال قبل در این شهرستان هیچ‌گونه آتش‌سوزی نداشتیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شهرستان‌های دنا، چرام، باشت و گچساران پارسال و امسال هیچ‌گونه آتش‌سوزی نداشته‌ایم که این نشان از تلاش و برنامه‌ریزی محیط‌بانان محیط زیست دارد.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today