logo

چهارمحال‌ و بختیاری، خشک‌ترین استان کشور

منبع
ايمنا
بروزرسانی
چهارمحال‌ و بختیاری، خشک‌ترین استان کشور

ایمنا/ معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: چهارمحال‌وبختیاری با ۱۰۴ میلی‌متر کمبود بارش نسبت به میانگین بلندمدت، طی سال زراعی جاری بیشترین کاهش بارش را در بین سایر استان‌ها داشته است.

معصومه نوروزی، معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود، همچنین سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر بیشتر خواهد بود.
وی افزود: با توجه به ایجاد کانون‌های گرد و غبار در مناطق مرکزی کشور و شرایط مناسب برای انتقال ذرات گرد و غبار به استان در برخی ساعات به خصوص در مناطق شرقی استان احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.
معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان، اضافه کرد: از فردا _سه شنبه 15 خرداد_ در طی روز دما کاهش پیدا خواهد کرد و تا پایان روز نوسان دمایی آن‌چنانی پیش بینی نمی‌شود.
نوروزی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری شاهد رگبار خفیف و پراکنده باران برای بخش‌های از استان به خصوص شرق استان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: چهارمحال‌وبختیاری با ۱۰۴ میلی‌متر کمبود بارش نسبت به میانگین بلندمدت، طی سال زراعی جاری بیشترین کاهش بارش را در بین سایر استان‌ها داشته است.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday