logo

نصب ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده‌های کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
نصب ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده‌های کردستان

فارس/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از نصب ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده‌های استان خبر داد.

فرزاد حسنی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار کرد: طی ۲ سال اخیر تغییر و تحولات در خصوص ارتقای سامانه‌های هوشمند در سطح جاده‌های استان انجام شده و امسال نیز نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به نصب ۲۰ سامانه‌ هوشمند طی ۲ سال اخیر، افزود: امسال نیز به جهت مدیریت سرعت کابران جاده‌ای و ایمنی راه‌ها ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده‌های استان نصب می‌شود.
وی اضافه کرد: این تعداد دوربین در نقاط اولویت‌دار که شاهد بیشترین تصادفات جاده‌ای بوده‌اند، به کمک راهنمایی و رانندگی انتخاب شده است‌.
حسنی همچنین از جابه‌جایی پنج سامانه قبلی در نقاط جدید و پرحادثه استان خبر داد و گفت: امسال همچنین ۳۰ سامانه پایش تصویری و عکسبرداری ثابت و ۱۶ سامانه تردد شمار آنلاین به تعداد سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های استان اضافه خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: تأمین اعتبارات لازم برای این سامانه‌ها توسط سازمان راهداری تأمین می‌شود ضمن اینکه اگر اعتبارات استانی نیز در اختیار داشته باشیم می‌توان نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها را با سرعت بیشتری اقدام نمود.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online