logo

دو مأموریت حیاتی بالگرد اورژانس هرمزگان

منبع
فارس
بروزرسانی
دو مأموریت حیاتی بالگرد اورژانس هرمزگان

فارس/ مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ این استان در روز ۱۳ خرداد، دو مأموریت حساس برای نجات جان بیماران انجام داد.

بالگرد اورژانس هرمزگان روز یکشنبه ۱۳ خردادماه، روز پرکاری داشت.
در اولین مأموریت، بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای انتقال یک بیمار از بندر لنگه به بندرعباس ساعت ۱۰ صبح به پرواز درآمد. این بیمار که یک مرد ۴۳ ساله بود، دچار mi (سکته قلبی) شده بود که به مراقبت‌های پزشکی تخصصی‌ تر در بیمارستان‌ شهید محمدی بندرعباس نیاز داشت. با توجه به وخامت حال بیمار و ضرورت انتقال سریع و ایمن وی، بالگرد اورژانس ۱۱۵ به عنوان سریع‌ترین و مناسب‌ترین وسیله حمل و نقل انتخاب شد. بیمار با موفقیت به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شد.
در مأموریت دوم، بالگرد اورژانس ۱۱۵ هرمزگان ساعت ۱۷ سه مصدوم مبتلا به سوختگی را از بیمارستان پیامبر اعظم جزیره قشم به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس انتقال داد. این بیماران که به دلیل شدت جراحات نیاز به مراقبت‌های تخصصی‌‌تری داشتند، با بالگرد اورژانس به سرعت و به موقع به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از تلاش‌ها و ایثارگری تکنسین‌های پزشکی آقایان عسکری و عامری و کادر پروازی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان در انجام این مأموریت‌های حساس قدردانی کرد.
 

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today