logo

شهرداری کرمانشاه ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در روز عید قربان اختصاص داد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهرداری کرمانشاه ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در روز عید قربان اختصاص داد

ایرنا/ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اختصاص ۱۰ جایگاه در مناطق هشت‌گانه این شهر به منظور عرضه دام در روز عید قربان خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه به منظور سهولت در خرید دام برای انجام فریضه عید قربان اختصاص یافته است.

سجاد یزدانی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در این ارتباط توضیح داد که همزمان با اختصاص این تعداد جایگاه، ۱۰ تیم نظافت نیز در محل حضور دارند و به صورت متناوب عملیات تنظیف و گندزدایی جایگاه ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد: جایگاه عرضه دام در منطقه یک در میدان گلریزان جنب پارک گلریزان، جایگاه منطقه ۲ انتهای بلوار دولت‌آباد میدان سردار سنجابی و خیابان ۵۶ متری علوم پزشکی جنب پارک کاج قرار دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: در منطقه سه انتهای خیابان ارتش (جنب سیم ارتش) و دومین جایگاه در این منطقه در تقاطع شهدا محل پنجشنبه بازار قرار دارد.
یزدانی افزود: جایگاه عرضه دام در منطقه پنج در میدان ظفر ابتدای خیابان تنگه کنشت و دومین جایگاه این منطقه در بلوار صیاد شیرازی قرار دارد.
وی با بیان اینکه جایگاه منطقه هفت در بلوار طاقبستان جنب ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد، گفت: جایگاه منطقه چهار در پارک فراز مقابل ترمینال اسلام آبادغرب و جایگاه منطقه هشت در شهرک پردیس (میدان فلسطین) قرار دارد.
یزدانی گفت: در تمام جایگاه های عرضه دام به منظور رعایت نکات بهداشتی کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز حضور دارند.
کرمانشاه یک میلیون نفر جمعیت و هشت منطقه شهرداری دارد.
فردا دوشنبه ۲۸ خردادماه روز عید سعید قربان است.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today