logo

اجرای ورزش صبحگاهی در ۳۴ مکان ورزشی ایلام رایگان شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اجرای ورزش صبحگاهی در ۳۴ مکان ورزشی ایلام رایگان شد

ایرنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اجرای طرح رایگان ورزش صبح گاهی و عصرگاهی در نقاط مختلف استان، گفت: ۳۴ مکان ورزشی سرپوشیده این استان برای اجرای ورزش صبح‌گاهی و عصرگاهی به صورت رایگان آزادسازی و کدگذاری شده است.

شهاب شهبازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه اجرای این طرح، آغازی بر پایان بی تحرکی در جامعه است، اظهار کرد: این تعداد مکان ورزشی سرپوشیده استان شامل ۱۰ فضای روزشی در مرکز استان و ۲۴ فضای ورزشی در دیگر شهرستان‌های استان است.
وی با اشاره به اینکه آیین رونمایی از این طرح در هفته جاری همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز برگزار می‌شود، افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش بهره‌مندی و توسعه دسترسی رایگان عموم مردم به اماکن عمومی ورزشی، همگانی شدن ورزش، ایجاد نشاط و سلامتی در بین آحاد جامعه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان زیر نظر مربیان مجرب در طول هفته و در ساعات اولیه صبح و به صورت عصرگاهی در اماکن و فضاهای مشخص شده، انجام خواهد شد.
شهبازی از عموم مردم استان خواست تا با مراجعه رایگان به این اماکن از اثرات ورزش و تحرک بر سلامتی و تندرستی خود استفاده کنند و سفیری برای تبلیغ و تشویق دیگران به ورزش باشند.
وی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی نیازمند همکاری و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها، صداوسیما و خبرگزاری‌ها است تا از این طریق اقشار مختلف مردم با عوارض بی‌تحرکی آگاه ساخته و برای حضور در برنامه‌های ورزشی تشویق کنند.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/