logo
  1. مهم
استانها

قتل سهوی ۲ کودک در نظرآباد؛ قاتل دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قتل سهوی ۲ کودک در نظرآباد؛ قاتل دستگیر شد

ایرنا/ فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل قتل ۲ کودک در شهرستان نظرآباد خبر داد.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح در محله روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد و قتل۲ کودک، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی، مشخص شد تعدادی جوان با استفاده از سلاح شکاری در حال تمرین و تیراندازی به سمت سیبل هدف بوده که با عبور یک دستگاه خودرو پراید از محل ناگهان تیرها به این خودرو اصابت می کند و ۲ تن از سرنشینان که ۲ کودک هفت و ۹ ساله بودند به شدت مجروح می‌شوند که به رغم تلاش امدادگران اورژانس به علت شدت جراحات جان باختند.
هداوند افزود: در این راستا متهم و عامل اصلی شناسایی و مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی عامل قتل این ۲ کودک را در کمتر از چهار ساعت در مخفیگاهش در روستای نجم آباد دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف شد، افزود: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل ۲ کودک با استفاده از سلاح شکاری اعتراف و علت آن را سهوی و غیر عمد عنوان کرد.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday